Budowanie strategii szkoleniowej

Budowanie strategii szkoleniowej

Wychodzimy z założenia, że nasz Klient najlepiej zna swoją specyfikę pracy. Do naszych zadań należy pomoc w uporządkowaniu procesów.

Jesteśmy przydatni, gdy:

  • Dotychczasowe szkolenia prowadzone wewnątrz firmy są wysoko oceniane, ale nie przynoszą pożądanych rezultatów biznesowych,
  • Projekty szkoleniowe, które istnieją, są postrzegane przez pracowników jako mało wnoszące, nudne, powtarzalne,
  • Szkolenia odbywają się na podstawie „chwilowej zachcianki lub mody rynkowej”, a nie mają głębszego źródła w potrzebach,
  • Wdrażane są ważne zmiany w kulturze organizacyjnej,
  • Pojawia się wysoki współczynnik rotacji kadr.

Na podstawie diagnozy opartej o obserwacje, wywiady pogłębione, analizę dokumentacji dostarczamy rekomendacje niezbędne do zaplanowania długoterminowych działań rozwojowych.