Budowanie strategii szkoleniowej
Budowanie strategii szkoleniowej
Wychodzimy z założenia, że nasz Klient najlepiej zna swoją specyfikę pracy. Do naszych zadań należy pomoc w uporządkowaniu procesów.
Jesteśmy przydatni, gdy:
- Dotychczasowe szkolenia prowadzone wewnątrz firmy są wysoko oceniane, ale nie przynoszą pożądanych rezultatów biznesowych,
- Projekty szkoleniowe, które istnieją, są postrzegane przez pracowników jako mało wnoszące, nudne, powtarzalne,
- Szkolenia odbywają się na podstawie „chwilowej zachcianki lub mody rynkowej”, a nie mają głębszego źródła w potrzebach,
- Wdrażane są ważne zmiany w kulturze organizacyjnej,
- Pojawia się wysoki współczynnik rotacji kadr.
Na podstawie diagnozy opartej o obserwacje, wywiady pogłębione, analizę dokumentacji dostarczamy rekomendacje niezbędne do zaplanowania długoterminowych działań rozwojowych.